FANDOM

'Утвенко Петро Дементійович, Дивинський Дід, дід Петро з Дивина (01.06.1922, Дивин, Радомисльський повіт, Київська губернія, УСРР -21.12.2004, Дивин, Брусилівський район, Житомирська область, Україна) - відомий український цілитель і неканонізований святий радянської і післярадянської епохи, простий і по життєвому мудрий український червоний козак-фронтовик, якого називали "українською Вангою".

Життєпис Edit

Петро Утвенко народився у селі Дивин Радомисльського повіту Київської губернії, на той час уже у складі СРСР у простій, небагатій сільській родині трудових козаків-християн Київської Русі-України з діда-прадіда.

Привертає увагу, що серед приписного, військового українського козацтва і старшини 17-18 ст. присутні і Утвенки, один з них був сотником Чернігівського полку Держави Війська Запорізького (Гетьманщини, Малоросії).

Рано втратив батька, ледь сам пережив голод 1933 року.

У лихоліття 1940х як і багато його однолітків був мобілізований до лав тогочасного українського червоного козацтва, у інтернаціональну радянську Червону Орду, потрапив на фронт. Кавалер Орденів Слави, двох медалей "За відвагу". Був навідником 45-міліметрової гармати. Пройшов з боями від рідного села аж до Ельби, дістав 11 поранень і 8 контузій. Під час війни активно використовував даний від Бога гострий розум.

Після війни жив і працював у своєму селі. Хоча про нього писали мало, але прославився на всю Українську Республіку і весь Радянський Союз як великий цілитель, до нього за порадою не раз приїзджали правлячі керівники країни.

Неодноразово запрошували емігрувати, щоб практикувати закордоном, але український червоний козак-патріот щоразу відмовлявся.

Люди, які його знали чи писали про нього публікації можуть засвідчити, що він щиро вірив у Бога і у дану ним вільну Україну, був справжнім патріотом своєї землі і свого народу, ніде не відмовлявся від свого червоного козацтва, про що свідчать зокрема існуючі фотографії, де він вже старим знімався у червонокозацькій папасі з червоною стрічкою і при фронтових орденах.

Помер і похований у рідному Дивині. Навіть після смерті про нього у народі продовжують розказувати різноманітні історії, зокрема про чудеса зцілення пов'язані з ним.

Сім'я Edit

Батько Дементій Утвенко. Жінка Любов Микитівна Романенко (13.12.1922 - 10.06.2009), син Іван Петрович Утвенко (03.04.1943 - 16.01.2004).

Поради Edit

  • Не роби зла. Воно — повернеться. Як не на те­бе, так на твоїх нащадків. Зло ніколи не приносить добра. А найбільше зло породжується заздрістю.
  • Нема та­кого місця ні на землі, ні на небі, куди ми могли б утекти від святого погляду Справедли­вого Бога.
  • Бог карає за зло. Не всіх зразу. Одних тепер, інших – у дітях або внуках. Такий Закон у Всесвіті.
  • Зло має одержувати відсіч. І так є в моїй хаті, і так має бути в усій Україні.
  • Побороти зло можна тільки любов’ю, а не злобою. Навчіться розпізнавати Світло і Темряву. Старайтеся Висвітлювати навколо себе все і всих — і тільки тоді у нашій Державі запанує мир і злагода. “Просвіти і настав, врозуми і направ” — тільки від чистого Серця. Можна: “Прости їм, Господи, бо не відають, що творять, а якщо і відають — всеодно прости” — це потужна захисна формула від будь-якої чорної магії, порчі, злоби. Не бійтеся нічого і нікого — загартовуйте себе!

Любіть Усе і тільки тоді Все полюбить Вас! Будьте в гармонії з навколишнім Світом. Не шкодьте Йому — і Він Вам віддячить своєю службою. Не забувайте, Люди, робити добро і Ви відчуєте тепло у своїх душах...

  • Любіть Життя! Людина не раб, Людина — Творець! Робіть те, від чого дітям Вашим не буде соромно за Вас.
  • Якщо тіло виглядає “мертвим” (кров не надходить у капіляри) можна пити “живу воду” (виготовляється методом електролізу) по ковтку-два в день 12-13 днів. “Жива вода” також знімає загострення виразки шлунку, можна використовувати проти всіх хвороб пов’язаних з поганим протоком крові, та для омолодження організму. “Мертвою” водою можна промивати рани — швидше загоюються.

Джерела Edit

Категорія:Українське червоне козацтво Категорія:Червоне козацтво