FANDOM

Військо-Орда - багатозначне поняття. Може зокрема стосуватись:

Божого (Небесного, Золотого) Війська-Орди - вільного людства, вільних людей по волі Божій, які бачаться як воїни Божі, істоти, які створені для того, щоб боротися за правду, свободу і народовладдя, проти рабства гріха і брехні, проти іродів і душогубів при владі. В цьому сенсі історія цього поняття сягає прадавніх часів, коли на землях Великого Євразійського Степу місцеві люди вперше почали осмислювати суспільне життя і народовладдя, а також смисл життя кожної окремої людини у такий "військово-ординський" спосіб;

Війська-Орди створеного степовиком Темуджином Єсугеєвим сином, відомим світу як Чингіз-хан, тобто цар Чингіз.

Війська-Орди як будь-якого війська, підрозділу Божого Війська-Орди створеного вільними людьми по волі Божій, а не царській чи панській для захисту правди, свободи і народовладдя в тих чи інших умовах конкретної суспільної дійсності; Напр. в якості Війська-Орди можна назвати Військо-Орду ординського воєводи (самозваного царя) Мамая, Військо-Орду козаків Подніпров'я (Військо Запорізьке), Військо-Орду козаків Подоння (Військо Донське), Війська-Орди козаків Середньої Азії (Узбецька, Казакська Орда), Військо-Орду ординських козаків Кримського півострова (Кримська Орда, Царство Кримське), Військо-Орду на основі Великого князівства Московського з центром у Москві (з нього ведуть свої початки майбутнє Царство Руське і Російська Імперія), Робоче-Християнську Червону Армію-Військо-Орду (з нього веде свій початок історія Сполучених Радянських Соціалістичних Держав) та багато інших великих і малих Військ-Орд різних часів і народів. По великому рахунку кожна Держава може бути ототожнена з відповідною Армією (Військом-Ордою). Держава без Армії - не Держава, з іншого боку Військо завжди породжує Державу, Державу Війська.